first ever entry in my life! HEHE..

WOWWWW!  omg macam tak percaya pulak, saya dah ada belog sendiri~  selama ni macam teringin sahaja lah nak ada belog, tapi akibat ketiadaan peralatan yang secukup nya dan kemalasan meng update setiap masa, so automatically niat suci itu saya batal kan sahaja. tetapi, semenjak dua menjak sahabat saya nazirahaz.blogspot.com ini 24jam meng update belog nya di tambah pula meng update di hadapan mata kepala saya, jadi saya pon dengan penoh kegairahan berkata 'Naz, nak buat belog jugakkkk! aja la aja laaaaaa..' hhhihii.. naz pon dengan bangga nya meng encourage saya membuat belog untuk turut sama merepek dengan nya di alam belog inii. huhuu.. sehubungan dengan itu, maka tercipta lahhhhh, TARAAAA~ mahakarya merapu ter agong cik Nia Aidrena Aidrus buat pertama kali nyaaaa :DD (kesian kan saya macam batak sedikit)  
                                       

4 comments:

  1. fuyyoohh!!! sweet sanngaatt!!! bngge nye SAYE!!!=P.. hehehehe..

    ReplyDelete
  2. alaalalala...mento-menti pulak...hehehe

    ReplyDelete