FRIENDS

Dalam dok boring boring ni, saya belek belek lah folder lama2. tengok2 gamba kenangan dengan kawan2 masa dekat sekolah duluu. bila tengok2 balik, Ya Allah rindu nye lah dekat dorangg.. dari saya kecil memang saya kerap sangat pindah sekolah sebab Papa saya polis under cover a.k.a bodyguard. so secara tak langsung kitorang whole family pon kena ikot sekali Papa pindah. so automatic nya, ramai lah kawan yang saya ada. saya tak kesah sebab saya suka ramai kawan. tapi masalah nya setiap tempat yang saya pergi saya akan jadi sangat rapat dengan kawan2 sampai saya berat hati nak tinggal kan dorang masa Papa saya perlu bertuka tempat kerja. saya gagah kan diri jugak dengan tak kerap contact dorang lepas pindah sebab saya tahu saya mesti menangis bila dengar suara dorang. Korang, kite mntak maaf kalau korang rase kite macam lupe dekat korang. tapi hakikat nye kite selalu ambik tahu pasal korang dari jaoh. I Love U Friends<3 
Nurul Fazreen Kamaruzzaman. kami bekawan since darjah1. Eryn, even kite tak kerap contact and ko pon dah punye banyak bff tapi hanye kite due je tawu friendship kite macam mane. kan?

Siti Mazlina Domairi. dia sangat suka budak2. dia lah ajak saya kerja dekat tadika :'D sayang ko..
Ahli2 dorm F6 SEMTEG 2010. Ya Allah, hanye kite semua dan Allah je tawu macam mane indah nye friendship kite
Girls 4E3 SEMTEG 2009. rindu korang sangat. kite always share prob same kan? :'(

boys 4E3 SEMTEG 2009. classmate boys yang paling saya rapat sepanjang sekolah ni. memang sangat sayang diorang. *bilangan ahli tak cukop act.

Classmate 5E1 TI Penang. :')


Mira, Cida, Fyezah. Akibat tindakan tak matang masing2 dulu. sekarang masing2 dah buat haluan sendiri. kite mintak maaf korang. tapi korang tak pernah hilang dari diri kite. especially Mira yang skrg totally lost cntact :'(
Cami and Cira. awek koop :'P 
Nurul Syafiqah Abdullah. Pika, kite mntak maaf kalau ko ade terluke mase yang tibe2 kite jadi tak rapat dulu. act kite nak ko tawu, mase tu hari2 kite nanges. tapi act untuk kebaikan kite due kite buat macam tu. ko jage diri elok2 ye sekarang.
Anis, Nora and Naz. my housemate dekat Palam aka kawan generasi baru :) kami kawan se 'u' :DD

classmate M4 Palam. Tikah, Syikin, Wani. Ups tak cukop forum lah. lagi satu gamba
dari kiri, Cut, Ayu and Syikin again :) korang thanx taw cz saba dgn kite yg selalu sgt tanye soalan bile tak paham mase lecturer tengah mengaja. Huuu




nota kecil: korang, nanti kalau dah kawen jangan lupe kite taw. (errr. tibe2 kawen apehal tah?)

2 comments: