MINAL WALFAIZIN :)

:: Raya tahun ni saya raya dekat kampong Papa dekat Sabak Bernam. persiapan raya untuk saya tahun ni ala kadar je sebab tahun ni saya dah masuk u. jaoh dari family. lagi dua hari nak raya baru dapat cuti (ciyyt macam kerje la pulak kan? :p ). Barang2 raya saya tak sempat nak beli just baju raya je Mama beli kan. kasot sume belom lagi sebab tak berani nak suro Mama beli nanti tak tepakai pulekk. Kikii.. Plan nye balik dari kampong baru nak pergi beli barang saya. Semalam kitorang baru je balik dari kampong, dah selamat sampai pon dekat Penang ni ha. So esok saya nak pegi sopiiing~ Wehee :p tapi raya saya tetap meriahh. saya malas nak upload gamba dekat Fb, so upload dekat sini je laaah :)


 RAYA PERTAMA:
snap picture dulu before orang datang :)
Big family! Banyak family tak balik ag act :p
My family with mbah. baju kami sameee :DD
tunggu giliran untuk salam bersalaman
saya dengan Paman Ndung
Wuu.. sedey2.. 
Hihii.. Double Nia!
my brothers :)
Papa runsing duit raye banyak kelua ke? Hehee
Juleng betol2 kangg. Haaaa..
RAYA KEDUA: okay baju yang saya pakai ni bukan baju raya :') Huu.. Akak pakai baju raya. Untung lee~
with my beutiful kezen, Shida 
Kak Nia
laksa yang MABELES gila babeng!
before masok rumah orang, snap duluu :p
Ngeeehee~
Dalam rumah orang pon jadi -__-
kureng hasems budak2 nihh..
peng peng!
nampak gemok kan? Yihaaaaa~
tibai je snap depan makcik2 nii. Hhaha.. tunjuk protes tak dapat duit raye!
Yeayy~
Okay u all da boring kan? Hhihii.. sikit je lagii..
ternganga Paman Muiz. Hahaaa.. Peace!
Kaki kau tu nak g mane? Hahaa..


nota kecil: tahun ni tak dapat beraye kampong ayah ponn :'( singgah kejap jeee. Rindu cucu2 Tok Jagooooo TT.TT

No comments:

Post a Comment