4,5,6FEB

Alhamdulillah after nak dekat sebulan tak balik rumah, akhirnya dapat jugak saya balik. So sampai2 Penang haritu dalam petang lah jugak. Mama, Papa, Kak Nia, Mikhail dengan Amier amik saya dekat bus stand. Lepas tu terus pergi pasar malam. Paling penting, Papa beli durian. Nyum2! Banyak gile Papa beli sampai 90ringgit. Saya dah la mengidam durian masa dekat Palam. Memang tak dilepaskan lah kan durian tu..
Aiskremming with Kak Nia:D
Then keesokan harinya, pagi2 lagi Mama dah order Dominos. Actually nak celebrate my birthday. Saja sambut awal sebab nanti masa birthday, saya dah balik Palam. WuuuT_T Takde gambar pon nak letak sebab faham2 lah kalau dekat rumah dress up masing2 macam mane kan. Ahakss:p Buat dekat rumah je sebab Papa demam. So secara otomatiknya plan nak pergi berkelah haritu terbatal.
Tu lah Papa saya. Hehe
But petang tu, Papa bawak jugak kitorang keluar. First pergi beli tiket, then pergi amik speck mata Kak Nia. Ya subhanallah, seriously jammed gila Penang haritu. Yelah, kan Maulidur Rasul, orang berarak. Then nak Thaipusam lagi. Orang India bina khemah kiri kanan jalan. So Papa park kereta jauh sikit, and terpaksa lah kitorang jalan sikit.
Random:)
Lepastu, kitorang pergi makan. Saya rasa bahagia sangat masa ni sebab apa tau. Sebab dapat makan dengan family, dekat bawah bulan terang lagi, betul2 tepi laut lagi, pemandangan jambatan Pulau Pinang lagi, bunyi ombak lagi, bayu laut lagi,dengan matahari terbenamm. Ohemgii, Perfect Moment:’)
Four of us^^
Tengok diorang tu, Happy betul. Huu
Then keesokan nya iaitu harini, saya dengan Kak Nia pergi jalan2. Oh lupa pulak, as my birthday gift, Mama dengan Papa bagi cash. Ahakss:p Mama nak bagi jam, tapi saya taknak sebab tak suka pakai jam plus Mama tahu, takde benda lain lagi yang saya suka selain mengabis kan duit. Huhuu..
 Mula2 pegi makan dulu..
Then, pegi cari kasut^^
Ni lah hasil nyaa:DD Kuningg~
Lepastu pegi tengok cite, Underworld, 3D^^ Syokkk..
Lepas tu kitorang jalan2, snapping2:D
Lepastu balikkk. tengok dekat Penang sistematik tau sistem bas dia. Siap ada benda yang kat tengah tu lagi^^
Then singgah kejap dekat Coffe Bean, Kak Nia nak minum Latte. Tapi saya mengidam Tutti Frutti..
This is my kak Nia^^
Tamat lah 2hari 2malam saya dekat rumah and this will be the 3rd night. Wuuu, sedihnya nak balik Palam esokk. Dah lah masa birthday pulak tu. Tapi, nak buat macam mana. Perjuangan mesti diteruskan. Saya kena belajar, that’s my responsibility. To success and make my parents proud. Eceyhh:p Semangat bebeno Nia malam ni yekk. Huhuu


nota kecil: Im 9teen olediii:D

2 comments: