9TEEN

Im 19years, 1day old already:') Dah boleh kawennnnnnnn:D Ahakss:p Syukur alhamdulillah Allah still bagi saya nikmat hidup macam ni lama. Sempena my bornday ni, saya ada impian saya sendiri. But biarlah impian tu jadi rahsia hati diri. Insyaallah Ill try my best untuk fulfill kan impian tu demi Mama, my family and of coz paling penting demi Pencipta kita, Allah s.w.t.
Rasa nak lempang laju2 tak, saya buat muka macam ni? Haha
Syukur jugak ramai kawan2 yang wish for me. Terimakasih semua:') Buat kawan2 yang wish dekat Fb and terbaca ni, kite mintak maaf tau kalau tak reply post korang. Bukan sombong tau. SIRIOUSLY bukan. And Insyaallah, Ill try my best reply even lambat pon sebab nak reply dengan seikhlas yang boleh. Taknak lah main copy paste "Thankyou" je. Tak adil lah kan? And again, thanks for all the wishes and prays. Terimakasih sangat2:')
Terimakasih for being there for me:')
Oh lagi satu, thanks for someone yang saya tunggu2 wish birthday tu, ajak saya makan for celebrating my birthday tadi even pukol 5ptg baru dia wish-__- And for the melting chocolate ofcoz. Hewheww:p
Saya nak jugak wish A very Happy Happy Birthday to my Kembar(s) yang berlainan parents iaitu my beloved classmates;)
First time(pengalaman saya lah) dalam satu kelas tu ada 4orang birthday sama^^ Syokkk. Hehee.. And A very Happy birthday too to my 'Abang' lah sangat iaitu housemate kepada someone;)
Hafiz(5th February)
Bobo(6th February)
We're 9teen already. Anda bila lagi? Jangan jeless~ :p

nota kecil: Anisssssss, bile nak balikkkkkkkkkk. Tido sorang lagiiiii..

1 comment:

  1. semoga panjang umo . good luck dear . may ALLAH always bless you .amin , nia sangat comel !

    ReplyDelete