BAHAGIA

Ahaks, belom apa apa lagi dah bahagia kan? Act 23haribulan haritu baru je Mama saya berlepas ke tanah suci pergi buat Umrah:') Alhamdulillah tercapai jugak hasrat Mama nak pergi sana. Mama pergi sorang. Papa takdapat ikot sebab kerja yang tak dapat dielakkan. Insyaallah nanti saya sendiri nak support Mama, Papa dengan Ayah pergi haji. Insyaallah, Aminn.. Oh ohh, terima kasih awak teman saya hantar Mama. Nasib baiklah quiz Bio keesokkan harinye batal. Saya yang risau faham tak?


Me with Abang Hilmi, kawan Kak Nia^^

Before Mama pergi tu, saya pulak yang nerves bukan main. Nerves campur takot campur happy pon ada. Masa Mama cakap Mama nak pergi umrah tu, saya terharu sampai menangis emo sorang2. Allah jemput Mama dalam keadaan tak disangka sangka. Ya Allah, selamat kan lah perjalanan Mama di sana. Semoga selamat sampai selamat pulang. Aminn.. 


Mama dengan kak Nia. My Love My Angle..
My everything..

Semoga umrah yang Mama kerjakan diberkati Allah. Allah sayang Mama, sebab tu banyak ujian Allah bagi tapi Mama kuat hadapi semua tu. Mama tak pernah menyalah kan takdir. Dengan ujian Mama sebagai mualaf, dibuang keluarga. Adik janji takkan kecewa kan Mama lagi. Terimakasih sebab jaga Adik, Kak Nia dengan Amir, Mikhail dari kecik sampai besar walaupun banyak onak duri kita sekeluarga. Adik janji takkan tinggalkan Mama walau apa pon berlaku. I love you.. So much..

nota kecil: Esok M4 pergi Pangkor. Pray for our safety..

No comments:

Post a Comment