TRNSKRIP

Dalam entry lepas, saya cakap nak cerita pasal pegi Shah Alam. So here it is. Actually plan nak pegi Shah Alam tu tak rancang pon. Idea tu tiba2 terlintas since alang2 dah dekat Sabak Bernam. So that time pon cepat2 lah saya kol Naz aka my roomate yang tercinta masa dekat Palam. Deal punya deal, alhamdulillah settle..


Me with Naz :* Pelik ek muka Nia? Kenape tah time nii

Hari Ahad tu bertolak lah saya dari kampong Ayah ke Shah Alam. Ingat kan nak naik bas je. Tapi ayah dah offer diri nak hantar, so rezeki jangan ditolak lah kan. Naz amik saya dekat Bandar Klang. She comes with her family. Aunty, Uncle, Fairuz, Mukish semua ade. Naz kate die taknak drive sebab boleh membahayakan orang luar and dalam kereta. Haha


Tetibe..

Actually plan asal, Naz suruh saya stop dekat Bus Stand Klang. But Ayah ter misunderstood. Tu yang terlajak sampai ke Bandar Klang tu. Hahaa. After dah jumpa tu, terus Naz kate ade supraise. Rupanya Uncle sewakan kitorang suite hotel. Hekss:p bak kate Uncle, 'Bagi sembang banyak2 sikit alang2 dah lame tak jumpe' Huu thankyou Uncle, thankyou Aunty. Rase bersalah pulak dah susahkan macam ni. Huww


70% of the night we spent with kpop. Haha Naz ni kepale kpop sape tak kenal:p

Lepas check in, kitorang jenjalan dekat Setia Alam Mall. Mall ni baru bukak tau. Dekat Klang. Bas dari Palam ade lalu sini. Syok lah budak2 Palam ade tempat lepak baru. Hakss. Kitorang main 2round bowling. First round Naz menang, second round saya menang. Hakhak:p Yang syoknye, game first tu 3kali saya strike kau. Jangan main2. Pin jatuh lebih 100 pulak. Sangat bangga okay :3


Bowling sini baru. Syok main ^^,

Lepas main tu kitorang pegi makan. Makan dekat Nando's. Oh my sangat pedas. And you know what, that's my first time eating Nando's tahu tak? Haha kesian. Bukan ape, ayam2 macam tu saya kurang sikit. Im more to cheese. Hekss. 


Nando's ^^,

Then lepastu kitorang pon balik lah. Tapi singgah Centro Mall sekejap dekat sebelah hotel tu. Nak beli keperluan Girls Night kitorang. Lepastu, naik kondo Naz sekejap amik lappy die. Oh lupa pulak, actually kedudukan geografi hotel tu just empat lime jengkal je dengan kondo Naz. Tu yang senang tu. So malam nye kitorang pon ber huha lah sampai 3pagi..


This and 'some' health drink. haha:p Rahsia takboleh cakapp

Esok paginye, Uncle dengan Aunty bawak pegi UiTM amik transkrip. Alhamdulillahhh. Actually nak pegi settle sendiri, tapi Naz kate Uncle boleh hantar. Fuuhh syukur urusan dipermudahkan. Thankyou Uncle, thankyou Aunty. Lepas dah amik transkrip, kitorang pon pusing2 lah area UiTM tu check kawasan. Tak tahu lah macam mana nak hidup dekat sane nanti. Excited! Haha:p


Before check out. Coffee tu saya bancuh tauu:p

Lepas dah settle semua urusan, balik lah saya ke Penang. Bas pukol12. Pukol 6 macam tu sampai lah di Penang. Syukur urusan semua dipermudahkan. Especially to Naz and family, thankyou soo very the much:') Huaa taktahu nak cakap macam mane. Thankyouu:*

Oh, dalam bas tu saya duduk sebelah budak lelaki tau. Handsome :3 Haha:p Tapi budak sekolah lagi okay. Harap maklum. Elok je die pakai baju batik asrama. Heww. Unfortunately, budak tu pekak dan bisu. Iklan bernas kah ini? Oh tidakk. Selamat malamm..

nota kecil: I've got something to share with. Nanti!:D


4 comments: