TARP (2)


Okay sambungan entry before. Habis cerita pasal flow saya pergi sekolah. Now nak cerita pasal isi nye pulak. Before tu, sebab kenapa saya suka jadi outsider is hari2 boleh basuh baju sekolah. Stokin pon boleh tukar hari2. Haaa. Kalau duduk hostel kena pakai baju yang sama at least 2 kali. Kan kan? Okay dah. Recist2!

So nak start dengan cerita budak kelas. Dalam kelas saya ada 6 orang perempuan. Yang lain semua lelaki. Berapa banyak lelaki, I ter forgot. Maaf laa. Perempuan; Yaya, Amy, Aretyn, Balkis, Cu'a dengan Atikah. Lelaki yang saya ingat; Haniz, Acap, Hafiz, Mubin, Wafiy, Syazwan, Chen, Amir, Furqan, Kamarul, Chia, Man, Alif Fatim, Mus, Anuar, Arul dengaaaann okay tak ingat dah. Hee


Miss them :')


Saya ingat lagi masa mula2 masuk sekolah tu hari Rabu. Semua student pakai uniform koko. Then masa rehat tu saya kena amik buku teks dekat bilik buku teks. Yaya yang teman kan. Bila balik kelas je terus keadaan jadi awkward. Alkisahnya Yaya pegi tinggalkan the other 4 untuk teman saya. Siries time tu terkejut sebab Yaya tiba2 nangis. Diorang terasa sebab Yaya pergi tinggalkan diorang time rehat. Tapi sekejap je then dah okay :) 

Amy pulak baik. Dia budak seberang. Ganas2 dia pon, feminin tau. Masa form4, budak2 ni cerita dia di gosip kan dengan tedy. Hikhik comel. Tedy ni budak kelas lain. Balkis pulak lembut je. Saya panggil dia Balkish. Anak mami pure. Bulu mata kaw2 lentik baq hang. Adore much. Masa dah tengah2 Form5 tu, Balkish together gether dengan Furqan. So cute them both. Lepastu Cu'a. Nama dia Nasuha sebenarnya. Cu'a ni pandai. Lemah lembut. Kalau tengok dia, rasa nak protect je. Sebab kecik sangat. Hee. Cu'a pulak dengan Mubin dulu. Mubin ni dah lah gengster. Tapi bila dengan Cu'a, sooo sweeeet :) 


Time ni kitorang ramai2 pegi lawat Kamarul dekat hospital :3

Next is Aretyn. Actually lah kan, masa mula2 masuk tu saya tak berapa nak ngam sangat dengan Aretyn. Bukan lah tak bertegur macam tu. Means, kalau nak pergi toilet ke, tak pergi dengan dia. Something like that lah. As all know, toilet tempat persinggahan wajib bagi budak sekolah ye. Tapi lama2 baru ngam. Tak lama sangat pon lah actually. Haha. Last but not least, Atikah. Haaa, Atikah ni pon pandai. Tulisan dia kecikkk sangat. Haha. Dia duduk dekat area USM Penang cawangan. Nibong Tebal ke nama dia. Lupa. Huhu. Atikah banyak tolong saya add math :)


From left: Balkish, Aretyn, Cu'a

Aretyn with Yaya. Time ni birthday Yaya. Sian dia comot2 kitorang paksa tangkap gambar :3

Then hari saya berlalu sebagai seorang budak Penang berjalan dengan alhamdulillah lancar. Meng adapt kan diri perlahan2. Lama2 okay. Saya dekat kelas suka kacau orang sebenarnya. Terutama si Haniz sebab dia sukaa tido. Kalau dia tido, saya amik pen, conteng buku dia. Chia pon sama. Tapi dia taknak layan saya. Sedih. Haha. Masa awal2 masuk sekolah tu, saya rapat dengan Hafiz. Dia ni sukaaa sangat merah. Motor merah, beg merah, helmet merah,pencil box merah. Semua merah. Hafiz ni baikk. Suka tolong orang kalau tak faham cikgu ajar. Pandai pulak tu 


Haniz :)

Hafiz :)

Nak cerita sorang2, memang tak dapat lah kan.Tapi nak jugak cerita. So saya singkat kan lah ek senang.

Okay, Furqan: Dia ni plum2 sikit. Comeeel sangat. Cikgu fizik kitorang sayang sangat dia. Eh, semua cikgu lah sayang dia. Paling saya tak boleh lupa, time SPM paper add mah, tepat2 30min after paper start dia angkat tangan nak hantar paper. Haha. Memang betul2 reda budak tu. Saya duduk sebelah dia time tu. Sempat lagi saya buat sign penumbuk dekat dia time jawab add math tu. Haha


Furqan :) Time ni hari sukan sekolah. Eh, sekarang Furqan dah slim tauuu 

Kamarul: Saya panggil dia Kamalu. Sebab cikgu math mode kitorang chinese. Dia panggil Kamarul tu Kamalu. Haha comel. Dia ni taiko. Jatuh moto banyaaaaaak kali sangat. Sampai dah tak kisah dengan diri sendiri. Saya yang selalu membebel pagi2 dekat dia. Geramm. Masa SPM, dia pon sekutu dengan si Furqan. Datang exam mata merah2. 30min after papaer start, dah angkat tangan nak hantar. Dah lah duduk belakang Furqan. Elok sangat lah diorang tu. Haha


Kiri tu Kamarul. Terkejut saya tengok gambar ni. Dulu dia kurusssssssss je

Mubin: Saya panggil dia Abin. Sebab budak kelas panggil dia Abin. Huww. Dia ni taiko jugak. Tapi taiko2 pon, dalam hati ada taman tau. Haa jangan main2..


Ni lah Abinn :) 

Acap: Acap ketua kelas kitorang. Dia ni siries bertanggungjawab. Saya cair dengan sifat tanggungjawab dia. Cewah. Berkaliber. Baik. Tak pernah nampak dia marah. Heww


Ni Acapp :)

Syazwan: Wan ni kuat tacing. Rasa nak sepak je kadang2. Hikhik. Pernah satu hari tu dia merajuk dengan saya, saya beli kan dia apollo waffel untuk dia. Merajuk sebab ape tah lupa. Hahaa. Wan ni selalu datang awal dekat kelas. Kadang2 dia tolong saya menyapu. Baik kan?:)


Saja amik gambar yang ni sebab rasa dia hensem. Haha hensem kan? Ni lah Wan :)

Tu je lah yang mampuu. Okay bersambung dekat part yang lain. Cerita pasal memory pulak. Hikhik


nota kecil: Rasa macam baru semalam semua ni berlaku :')



No comments:

Post a Comment