Thursday, December 1

SUNAT

Esok adik2 saya sunat. Macam tak sangka lah pulak. Tak sangka diorang bakal masuk fasa pertama kedewasaan. Cewahh:p Before balik Palam haritu kan, tiba2 Mikhail tanya saya,

Mikhail: Kak Cik, nanti Abang dengan Amier sunat, Kak Cik ade takk?

Saya: Takde, Kak Cik dah balik sekolah. Kenapee?

Amier: Alaaaa, takbest lah Kak Cik takde. Rugi tak tengok kitorang sunat.

Dalam hati saya terfikir, memang rugi pon takdapat tengok. Teringin jugak tengok adik sendiri sunat, asyik tengok adik orang je kann. Kawan sendiri pon ada jugak saya tengok. Ahakss. Masa kecik2 lahhhh:p

(Bersambung)

Mikhail: Tapi takpe, nanti bulan 12 Kak Cik balik kan? Nanti abang tunjuk dekat Kak Cik macam mane rupe die ek…..

Saya: Takde keje Kak Cik nak tengok korang punye aih! @#$%^....!

Hahaa adoiii. Mikhail2.. Tak matang betul lah dia ni. Ada ke patut nak tunjuk dia punya. Dah Darjah5 dah tu. Saba je lah. Tapi Amier yang Darjah2 tu bagus. Dia siap cakap lagi dekat Mama dia nak sunat dulu. Punya lah excited. Tapi dah mintak hadiah sunat awal2 lagi dah dekat Papa. Mengadaa..

Ni bukan kerja saya okay. Siries bukan. Haha:p Kiri Amier, kanan Mikhail..

nota kecil: Macam dah pasrah je saya tak boleh gemok. Huu

1 comment: