BALIK

Dear awak,
Hari Ahad haritu saya bertolak dari Palam balik Penang. Alhamdulillah selamat sampai pukol 2ptg. Dari Palam nak pergi bus stand dekat Klang Sentral tu, saya tumpang Mama kawan saya a.k.a Mama mentua dia. Anak aunty tu, kawan kepada kawan saya since sekolah rendah. Haaa, mesti awak tak faham kan? Takpe lah awak, nanti kalau kita jumpa, saya cerita panjang2 siap dengan ekspresi muka sekali okay?^^,


Rindu Cut dengan Wanimm..


Oh, awak nak tahu, kawan saya; Wan Zu bagi saya baju tau. Wan, thanks bagi baju tu. Kite memang teringin nak ada jersey pon. Tahu tahu je Wan ni. Hehe:p 


Ni lah Wan Zu. Gambar ni saya yang snap^^,


Ha awak, awak nak tahu lagi tak. Saya tak sempat nak jumpa kawan saya before balik haritu:'( Pagi tu siap2 terus gerak pergi Klang Sentral. Dalam kereta tu nak menangis dah actually, tapi saya tahan je. Masuk je dalam bas, saya menangis puas puas. Abang tiket tu pon sedih tengok saya sedih. Huu.. Mengada kan? Biar lah, dah sedih, nak buat macam mana..


Main webcam sorang2. Muka sedih tapi still nak buat muka bajet comel. Puihhh! Okay selekeh..


Oklah, tu je nak cerita harini. Nanti ada cerita best, saya cerita dekat awak lagi ek. Take care..


nota kecil: Baru nak layan Vanila Chocolate..

No comments:

Post a Comment