CUTI

Cuti semester lagi berapa hari je nak habis. Hari Ahad ni nak balik Palam dah. Agak excited nak balik sebab rindu tahap giles dekat housemate and classmate. Kalau nak cerita apa saya buat dekat rumah masa cuti ni memang tak lah kan. Sirious tak pegi mana2. Wuhuu:p


Tapi tapi tapi saya suka sebab dapat spent time sehabis boleh dekat rumah. Dahlah kalau dekat Palam tu kalau ada cuti je Mama bagi balik rumah. Housemate sume balik rumah Sabtu Ahad. Saya sorang je tacing tinggal kat rumah Palam tu sengsorang. Wuu.. So cuti selama sebulan lebih ni, 2kali je yang boleh saya consider sebagai keluar hanging. Yang lain2 sume duduk rumaaah je terperap jadi anak dare sunti idaman pakcik2 kat surau tu buat menantu:p Err pakcik, bulan 4tahun depan saya habis Asasi, so kalau nak hantar rombongan tu, sila2 lah yee.. Kikii


Taecyeon.. Siriously ILOVEYOUUUU!!!

nota kecil: Harimau lawan Garudaa. Aumm auumm.. matan galuda tu idop2 maumauu:p 



3 comments: