Thursday, November 3

NRIC

MARATHON30: 15
Actually saja je nak bagitahu yang saya dah tukar Ic bruu. Wihuuu:DD Tukar sebab gamba dekat Ic tu kan gambar masa Darjah6 duluu. Sekarang dah 18tahun dah pon, so kena lah tukar. Tapi procedure dia memang kena tukar pon kalau dah 18tahun. Saya buat Ic baru dekat Penang. Wahh tak sangka 15minit je semua procedure siap. Kalau dekat Kl, jangan harap 15minit, 2jam pon boleh tentu dapat keluar dari bangunan tu.
Cuba bayangkan berapa jam lagi nak tunggu? Ni kisah benar ye. Thanks Ahmad bagi curi gambar:p


Tapi yang tak best nye kena tunggu 3minggu lah baru Ic tu siap. Tapi kalau buat dekat Putrajaya, dalam satu hari kot siap? Entah la tapi yang pasti takpayah kena tunggu lama2 lah sebab Putrajaya tu kan memang induk dia.. So saya baru ambik Ic tu semalam. Akhirnya dapat jugak saya tukar Ic. Malu lah gambar budak2 tuu:p Hehe..


nota kecil: Menghitung detik menanti esok T.T

4 comments:

  1. Haritu aku buat IC dekat Putrajaya. Hari ni buat, esok siap. Hahahah. Dah ada IC baru la Nia. Kau baru nak buat. Wek wek.

    ReplyDelete
  2. Eee.. dah dapat la Ic nyeee. Cube bace elok2. Haha:p

    ReplyDelete
  3. hey,,nia bukan klu nk tukar ic mase 21 tahun ke? hehe..kene bayar x?

    ReplyDelete
  4. Err, boleh je lah tukar masa 18. haha.. em em baya sploh ingget..

    ReplyDelete