KEPUTUSAN

MARATHON30: 16
Macam dapat semangat baru, tiba2 rasa berkobar kobar pulak nak belajar bersungguh sungguh naik sem nanti. Nak buat betul2 assignment and nak study awal2 bukan last2 minute lagi dah. Study last2 minute maybe masa zaman sekolah2 dulu boleh lah, tapi dah masok U ni, otak saya memang tak boleh terima. 

Tadi result final keluar. Masa check email, memang berdebar debar lah. Sekali bila result dah terpampang depan mata, satu perasaan yang tak boleh gambar dengan kata2 datang. Rasa lega sangat2. Maybe bagi sesetengah orang, dorang dah frust menonggeng dah tengok result macam tu, tapi bagi saya tak. Masa exam haritu saya dah buat sehabis boleh dan tak taruk harapan yang terlalu menggunung dengan result dan tawakal 100% pada Allah. Alhamdulillah sebab tu lah masa saya tengok keputusan tadi saya tak kecewa. 

Then saya percaya, maybe Allah nak saya usaha lebih lagi untuk Semester2 ni and taknak saya lalai mungkin. Lagipun saya taknak kecewakan Mama, Papa dengan Ayah. Buat kawan2 housemate dengan classmate, I really need your help and your support so much.. Apa2 pun, saya bersyukur takde subject yang gagal and Insyaallah tak akan kena tendang dari Foundation..
I've made u proud once. and I want to keep make u proud. Love u<3

nota kecil: Macam redo je kan bunyi entry Nia ni? Hahaa.. 

2 comments: